CeZ Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Att bygga är något jag hälst vill undvika med tanke på att jag aldrig gjort det tidigare. Tror jag hade klarat av det med lite hjälp från youtube.Dålig anledning tycker jag, så var det för alla en gång i tiden. ;) Det du lär dig kommer också hjälpa vid uppgradering etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Jag har väl något liknande i min mening och jag kan spela Crysis 2 på högsta utan bekymmer och det spelet är väl ganska grafikkrävande, hm?Den datorn klarar inte Bad Company 2 maxat, hur är det möjligt med Crysis 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Jag har väl något liknande i min mening och jag kan spela Crysis 2 på högsta utan bekymmer och det spelet är väl ganska grafikkrävande, hm?Nej, det kan du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.