FaKeMyDeath Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Skrivet 24 Maj 2011 Har tänkt reformatera min hårddisk av många anledningar pga Problem med Steam och Minecraft. Och för att datorn kör riktigt slött. Jag undrar om det är värt det? Jag vet inte om detta är en nödvändig tråd men ville vara säker. Citera
lolkfezt Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Skrivet 24 Maj 2011 Klart det är värt att formatera om din dator? Citera
Distinction Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Skrivet 24 Maj 2011 Har tänkt reformatera min hårddisk av många anledningar pga Problem med Steam och Minecraft. Och för att datorn kör riktigt slött. Jag undrar om det är värt det? Jag vet inte om detta är en nödvändig tråd men ville vara säker.Hårddisk måste inte vara anledningen, men vet du hur snabbt disken läser? Och vilka andra komponenter du har i datorn? Citera
CeZ Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Skrivet 24 Maj 2011 Att formatera om är underbart, absolut värt att testa om du inte gjort det på länge och installerat & avinstallerat mycket. Citera
FaKeMyDeath Skrivet 24 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 24 Maj 2011 Ja det är gjort nu och det rinner på bra. Mod kan gärna låsa tråden. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.