WishCookie Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Anmäl er people :D Åtta personer till ^^ BUMP - 7 Platser kvar! Anmäl er så kan vi börja ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Jag förstår inte tävlingen. Får man t.ex. ta Spanien och ta en/ett artist/band som inte ens är därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Jag förstår inte tävlingen. Får man t.ex. ta Spanien och ta en/ett artist/band som inte ens är därifrån?Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Jag trodde från början att det här var en sång tävling här på Fuska. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Sex platser kvar. Anmäl er ^^ Fem bidrag till. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 3. Ta Israel som exempel?Jag sa länder som ligger nära Europa... Burundi och Bangladesh ligger inte nära Europa... onT: När tävlingen är igång får man rösta på sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Jag undrar också hur omröstningen går till, får man t.ex. rösta på sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Fyra till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Ingen mer som ska anmäla sig? Vi börjar snart isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Ok, vi har tre platser kvar. Får vi in en till snart så struntar vi i dom 2 sista länderna och kör igång med 18 tävlande. Anmäl dig nu och låt oss börja ;D Redigerat 28 Maj 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Ok, vi har tre platser kvar. Får vi in en till snart så struntar vi i dom 2 sista länderna och kör igång med 18 tävlande. Anmäl dig nu och låt oss börja ;DKör igång skiten nångång :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.