Hoppa till innehåll

Kommentera Vårt Mästerverk!


GangsterOla
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, fuskare!

 

Jag tänkte presentera mig lite här. Jag är helt ny inom filmproduktionsbranschen, och kommer nog inte heller att etablera mig i denna bransch i framtiden. Däremot så hade jag och tre av mina kompisar som projektarbete att producera en presentationsfilm för vår skola.

 

Filmen har vi gjort i Stop Motion-teknik, och vi måste ändå säga att vi blev nöjda med den för ett första försök. Jag tänkte posta filmen här och förhoppningsvis få lite feedback av er lite mer erfarna filmproducenter på hobbynivå, eller egentligen vem som helst som vill kommentera den Vi skulle verkligen uppskatta feedback!

 

Här finns filmen:

 

Ge oss er inblick av denna "first time" - Stop Motion :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker överlag att ni har gjort ett bra jobb! Ni kan möjligen tänka på färgtemperaturen på ljuset, de flesta scener ser ganska glödlampsgula ut. Jag tror att det hade fungerat bättre justerat vitbalansen eller använt annan typ av lampa med högre färgtemperatur (alltså med vitare sken). Kan även personligen tycka att den var lite för lång för att jag skulle ha lust att sträckkolla igenom hela, men jag är förvisso kanske inte direkt inom målgruppen.

 

Flyttar tråden till Feedback.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...