osjb0017 Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 vet någon hur man kan lägga in te.x big foot i gta sa i ps2. :) skriv i så fall. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 vet någon hur man kan lägga in te.x big foot i gta sa i ps2. :) skriv i så fall. :lol:Tyvärr Killen eller om du nu är tjej det går inte att modda på ps2 skaffa gta sa till datorn och gå sen in i den här tråden http://www.fuska.se/forum/Guide_Till_Hur_M...Sa-t125490.html Där förklarar en kille hur man moddar på Datorn. Väldigt lätt guide inga problem för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 (redigerat) På datorn så har jag hittat en märklig fil där det står bigfoot, undra vad det kan betyda för har varit på bigfoot jakt i typ 5-4 år men inte sett han och alla på YouTube moddar ju. Redigerat 1 Juni 2011 av Klayett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
osjb0017 Skrivet 3 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Tyvärr Killen eller om du nu är tjej det går inte att modda på ps2 skaffa gta sa till datorn och gå sen in i den här tråden http://www.fuska.se/forum/Guide_Till_Hur_M...Sa-t125490.html Där förklarar en kille hur man moddar på Datorn. Väldigt lätt guide inga problem för mig :) tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 (redigerat) I Undead Nightmare, det nedladdningsbara materialet från Red Dead Redemption, stöter du på några Bigfoots. Redigerat 14 Juni 2011 av Sinclair Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 På datorn så har jag hittat en märklig fil där det står bigfoot, undra vad det kan betyda för har varit på bigfoot jakt i typ 5-4 år men inte sett han och alla på YouTube moddar ju.Har för mig att Bigfoot fanns i original versionen av spelet,men togs bort. Kan vara en gammal fil utan funktion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 de kan ju vara en Easter Egg Alltså den kanske bara visas en dag på året. Här är ett tror jag :P tror det visas bara på påskafton eller vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 (redigerat) de kan ju vara en Easter Egg Alltså den kanske bara visas en dag på året. Här är ett tror jag :P tror det visas bara på påskafton eller vet inte... nej det visas hela tiden, San Fierro bridge är det högst upp på 3e eller 1a tornet, det beror på vilket håll man kollar. Redigerat 12 Juni 2012 av naabiz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Här är en lista på en jädrans massa easter eggs http://www.eeggs.com/tree/9246.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg