Escain Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 (redigerat) Ja, tjena tjena. Jag har fixat ihop ett program som heter "To-download". Då jag ofta kommer på saker jag vill ladda ner, men sedan glömmer bort. Programmet fungerar på så sätt att du lägger in namnet på den filen du ska ladda ner, och sedan kan du även lägga in addresen till nerladdningen. Så kan du antligen öppna med programmets inbyggda webbläsare eller din default webbläsare. Du kan även söka upp torrents direkt i programmet vilket som underlättar väldigt mycket. Bild på programmet: Nerladdningslänk: http://solidfiles.com/d/9f19/ Det är inga virus i den. Jag vet att många ogillar att ladda ner .exe filer, så därför har jag lagt upp en på virustotal. http://www.virustotal.com/file-scan/report...15ea-1306866957 PS. lolkfezt var inte manlig nog för att lägga upp detta själv. Redigerat 31 Maj 2011 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Fattar inte varför han ber dig lägga upp det.. Testar väll programmet senare efter att någon annan kommenterat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Gjort i Game Maker ser jag, du vill nog köra på något starkare när du ska göra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Jag är dessvärre bannad och kan därför inte skriva själv. (Fu draghon). Collez: Ja, programmet är skapat med Game maker. Poängen från början vart ett enkelt program till mig själv då jag behövde det. Men sedan ville polare också ha det, därför gjorde jag det till något lite mer avancerat. Men vanligtvis brukar det bli Java som jag använder. Dock så var det här ett undantag. //Lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.