Gäst datasnillet Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 hur får man bagon? >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Längst in i det där Solrock & Lunatone-berget, där finns en poke-boll med ett TM i (kommer ej ihåg vilket), där kan du gå runt (Det är vatten nere och bara en liten yta att gå runt på) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vem är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 DEt ser u som en dinosaurie :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKing Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag måste få den där eon ticket men dom säger att man måste vara med i nintendo club. Jag har letat där efter BAGON jätte länge nu! :wacko: Jag blir galen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 man behöver inte Eon ticket för Bagon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 nee. men han vill ha eon ticket och och du ska ha surf och waterfall så ska du så långt in du kan det e bara en liten plätt land en bit vatten (ser ut som en korridor)och sen en plätt land och där hitta jag den så fort jag mötte en pokémon och jag vet vilka bagon som har Dragon scale.. bara killarna och dom e jätte sällsynta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Bagon får man där man får TM DRagon claw tror jag den heter. Framför ingången till det rummet i grottan där finns Bagon :D Grottan heter meteorite Fall tror jag :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 eee... det e redan svarat på denna fråga... och det svaret vi andra gav var mer exakt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det funkar jag gjorde det precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg