Proccito Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Tjenare Nu för engång skull så har Playstation Store öppnat och jag satte mig och skulle ladda ner lite olika teman till PS3an. Så såg jag "Playstation Plus" och tänkte: "Se vad dom har här" Jag hittade "Burnout Paradise" Som jag vetal ha sedan några år tillbaka (ja, år). Men jag kunde inte ladda ner det för jag kom till en sida där man skaffade PS Plus, och där kostade det pengar att skaffa. Så jag undrar hur jag får mitt Playstation Plus som Sony har lovat att alla ska få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Det kommer snart. Spelen har inte heller kommit upp. Du får nog reda på det när du kan skaffa det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 bara så du vet så kommer du bara få burnout paradise till playstation plus subscribtion går ut, alltså kommer du ha det i 30 dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Det går att fixa nu, har det. Men jag lyckas inte få tag i dom där spelen, där man fick välja två utav fem. Ser en banner med dom på men händer inget alls när jag trycker, börjar bli irriterad. Håller på att fixa Burnout just nu faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 hittade det nu tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 en stor blå skylt inne i Store där det står "Welcomme back" Men nu har jag ett nytt problem: jag hittar inte längre spelen. Dom spelen jag hittar kostar pengar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 jag hade samma problem, med min användare kunde jag inte komma åt de, men när jag loggade in på min systers så fanns de där... så nu har jag alla fem spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Om ni går in på er historik över nedladdade spel så hittar ni spelen igen vad jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Jag rekommenderar till er att skaffa PS plus om några dagar istället då pss är lite stabilare, då blir det nog roligare att ha allt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Om ni går in på er historik över nedladdade spel så hittar ni spelen igen vad jag hört.jag har inte laddat ner domblev tvungen att ladda ner "Free games" först, och efter det försvann dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 "If you picked a free game and it disappears do this, go to the XMB and under the PlayStation Network column, go to Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Promotions to download the game for that first slot. If you keep getting a error its because there are to many people on there and you need to try again later... byee http://us.playstation.com/support/index.… check here for answers" Gör så ifall ni har problem med att ladda ner det andra spelet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 "If you picked a free game and it disappears do this, go to the XMB and under the PlayStation Network column, go to Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Promotions to download the game for that first slot. If you keep getting a error its because there are to many people on there and you need to try again later... byee http://us.playstation.com/support/index.… check here for answers"Gör så ifall ni har problem med att ladda ner det andra spelet :)tackar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.