Hoppa till innehåll

Powerbot/epicbot

Mazet

Rekommendera inlägg

Jag har använt både Epicbot och Powerbot (Rsbot) Men någon gång har datorn stängts av! Sen när jag loggar in är mina saker borta!?! + att jag har blivit mutad 1 en gång när dom tog mina saker!

Är [PERFECT]Vidal's Garden[#1 SORCERESS' GARDEN SCRIPT](200-400K/H , Safe?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte använt powerbot på 6 månader så jag vet inte. men du kan ju byta lösen. detta har hänt mig 1 gång då miste jag:fighter torso, dragon chain, whip, 12m cash. (jag använde powerbot)

jag bytte lösen och Recovery Questions. det har inte hänt sen dess.

men jag föreslår att du använder epicbot för jag har alldrig haft problem med epicbot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Synd :( , Tack men det står att Vidals Garden är en klibbig tråd vad menas men det? "Powerbot" Men Powerbot.org funkar inte att gå in på då står det bara "Webbsidan kan inte visas" Men jag tänkte göra sucide eller trada över mina saker till ett annat account sen bota på min main sen trada över herbsen till mitt andra account efter varje botstund :)

Redigerat av Mazet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Synd :( , Tack men det står att Vidals Garden är en klibbig tråd vad menas men det? "Powerbot" Men Powerbot.org funkar inte att gå in på då står det bara "Webbsidan kan inte visas" Men jag tänkte göra sucide eller trada över mina saker till ett annat account sen bota på min main sen trada över herbsen till mitt andra account efter varje botstund :)

Klippig, eller sticky som det står, är när en tråd alltid är högst upp för att det är något som skall uppmärksammas, till exempel reglerna.

Detta är "Stickys" på fuska.se:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad menas med det påm Powerbot att det är bra eller att den kan hacka dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

epicbot är bara skit tro mig det funkar inte sölig som fan typ 0 xp

det är kanske fel på din dator om den är sölig?

för mig funkar epicbot utan problem, enda problemet är att de gör större uppdateringar i bland så botten e nere i cirka 24h

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är kanske fel på din dator om den är sölig?

för mig funkar epicbot utan problem, enda problemet är att de gör större uppdateringar i bland så botten e nere i cirka 24h

tror inte det . men combat xp tar skitlänge ju och firemakeing i varrock är helt cp kolla själv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du använder någon typ av bot i "RuneScape" så finns alltid risken att du blir bannad, och självklart är det möjligt att du blir hackad och förlorar allt du äger...

Hur svårt ska det vara att levla upp sina stats själva?...

Själva spelet går inte ut på att Botta.

BTW anledningen till att det går segt att botta är för att det är så många som bottar på samma ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du använder någon typ av bot i "RuneScape" så finns alltid risken att du blir bannad, och självklart är det möjligt att du blir hackad och förlorar allt du äger...

BTW anledningen till att det går segt att botta är för att det är så många som bottar på samma ställen.

Det tror jag nog alla som bottar redan vet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Det är inte svårt, bara extremt långtråkigt och enformigt. Efter lvl 40 upplever iaf jag (spelar f2p) att det mesta med nöjet försvinner. Det tar långsamt att botta om man är på en full server, en dålig tidpunkt och väljer en dålig plats. Lite vakande får man vara när man botar. Dessutom gör ju botten sakerna ändå bara 130% av ens egen kapacitet, eftersom det som sagt inte är så svårt. Men man slipper som sagt att själv aktivt göra alla klick.

Men OnT: Har använt EpicBot och funkar utmärkt, som någon annan sa så kan det vara lite problem med uppdateringarna då botten är nere. Annars väldigt pålitlig och lätt att använda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...