Hawler Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Skrivet 4 Juni 2011 (redigerat) Tjenare........ Tänkte nu bara fråga varför WOW laggar på min dator då jag gjort tester på http://www.yougamers.com/gameometer/10422/ och Can you run it. I yourgamers säger de att jag kan ta spelet på high grafics fast datorn då laggar på low. och på can you run it står det att jag ska klara det på recommended.... Laggar på low dock ändå. Har ett 100 mbit bredband så det kan inte vara fel på internet. Jag har även formaterat om datorn utan förbättring. Datorn: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 3 GB RAM 2.60 GHz Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 32-bit Video kort:ATI Radeon HD 3600 Series Video Ram 1.7 GB Hardware T& Har jag Pixel shader version 4.1 Och till slut Vertex shader version 4.1 Har en bra dator som ska tydligen klara high på wow . OBS Jag har testat på windowed mode och fullscreen Tack på förhand Redigerat 4 Juni 2011 av Hawler Citera
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Skrivet 5 Juni 2011 Har du hög ping eller bara låg fps?? För det hände mig att jag hade ~1k ping alltid, fast jag har bra dator och internet. I så fal är där en inställning under nätverks inställningar på wow, som du ska stänga av (där e bara 2 st, stäng av båda). Citera
Hawler Skrivet 5 Juni 2011 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2011 (redigerat) Har du hög ping eller bara låg fps?? För det hände mig att jag hade ~1k ping alltid, fast jag har bra dator och internet. I så fal är där en inställning under nätverks inställningar på wow, som du ska stänga av (där e bara 2 st, stäng av båda).Jag har inte hög latency alls. har alltid under 30 :) Och jag testade. gjorde ingen skillnad :)' Redigerat 5 Juni 2011 av Hawler Citera
CeZ Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Skrivet 5 Juni 2011 WoW har inte sådär låga systemkrav vad jag vet, tror inte sidan har särskilt bra info. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.