MW2killer Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Skrivet 6 Juni 2011 Tjena, Undrar hur man får bort sånt där gröna linje som man ska följa efter och det bromsar ju in på kurvor helt auto :S Spelar nu med en kompis och han tycker det är jobbigt när spelet bromsar in vid kurvor åt honom så det är inte spc så kul o drifta då om ni förstår vad jag menar. tack MVH MW2killer Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) Nu har jag inte Forza 3, eller något annat forza. Men jag kan gissa att det heter något med stödlinjer/gridline. Så kolla på inställningarna om man kan stänga av det. Men det heter nog inte gridline, men något sådant. :) Redigerat 6 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera
MW2killer Skrivet 6 Juni 2011 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2011 Nu har jag inte Forza 3, eller något annat forza. Men jag kan gissa att det heter något med stödlinjer/gridline. Så kolla på inställningarna om man kan stänga av det.Men det heter nog inte gridline, men något sådant. :)hahah va dum jag är det inställningen på den fanns där men jag va blind xd,, men tack ändå :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.