ponberg Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 vissa i min klass tror att en gammal ( ca. 60 år tror jag ) svenska lärare för dom som har svårt med svenskan har peruk. nån som vet ett sätt att ta reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 vissa i min klass tror att en gammal ( ca. 60 år tror jag ) svenska lärare för dom som har svårt med svenskan har peruk. nån som vet ett sätt att ta reda på det?det är väl isåfall att fråga annars ryck i håret och spring iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Fattar ingenting. Vadå "vissa tror att en gammal svenska lärare för dem som har svårt med svenskan..." vad är det du frågar efter? Har din lärare peruk eller? Förklara lite bättre, så kanske jag kan hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 En speciallärare i svenska som går på hans skola tycks bära peruk. och? Om du verkligen måste veta, fråga honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Jahaa! En gammal svensklärare för de som har svårt med svenskan. Jaha. Nu fattar jag, trodde att du börjat på en ny mening mitt i en gammal. Jamen dåså. Ähum... du kan väl. Kanske fråga svenskläraren? EDIT: Tack förresten, JuiceLol. Redigerat 7 Juni 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.