NeedforSpeed Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Tjena ni har säkert hört om erbjudandet där man får 2 gratis spel? Iallafall så tänkte ja fixa de och istället så fick jag en ''Free games'' grej som jag skulle ladda ner, men sedan när jag gjort de så stod de bara att ja skulle publicera de på facebook och sedan försvann allt. När jag sedan gick tbx till playstation store och skulle klicka på samma erbjudande för att säkerthetställa att jag gjort rätt så fanns inte erbjudandet kvar och jag har nu ingen aning om vart ja kan spelebn...... vad ska jag göra? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Redigerat 7 Juni 2011 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Läs deras FAQ först, svaret fanns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Ett lika dant problem här, laddade ner en och så tenkte jag testa det spelet så jag backade sen såg jag hur lenken för free games försva...aaaan!! :( du har åtminstonde ps-pluss kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.