360Xbox Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Det måste vara det dummaste namnet någonsin på en konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 (redigerat) xbox360 är inte särskilt "smart" det heller. =/ Men vad spelar det för roll vad det heter egentligen? Bara konsolen har ett par bra spel så. Redigerat 23 Juni 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Ärligt talat har jag aldrig hört talas om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Haha, ser ju ut som om man håller i en pryl i iPads storlek. Ser hemskt ut faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Jag förstår inte.Är detta en "kontroll" till gamla wii eller ett nytt wii? Såg på en video där dem spelade golf och sånt med hjälp utav den. Men förstår fortfarande inte. :PDet är ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 folk kommer ju skita i wii u och iställe spela vanliga wii ( utom rika skit ungar som tycker att 4k är som 100 kr men dom lär väll tröttna ganska fort på den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 folk kommer ju skita i wii u och iställe spela vanliga wii ( utom rika skit ungar som tycker att 4k är som 100 kr men dom lär väll tröttna ganska fort på den ) Jasså? Var har du fått detta ifrån? Bara för att du nyss köpte ett wii och inte har råd att köpa nått annat nu så kommer inte annat folk att strunta i det. När de släppte wii så stannade inte folk kvar på gamecuben direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 folk kommer ju skita i wii u och iställe spela vanliga wii ( utom rika skit ungar som tycker att 4k är som 100 kr men dom lär väll tröttna ganska fort på den )De kommer antagligen sluta släppa spel till Wii och börja släppa till Wii U. Så man måste nog ta och köpa Wii U om man vill ha de senaste titlarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 De kommer antagligen sluta släppa spel till Wii och börja släppa till Wii U. Så man måste nog ta och köpa Wii U om man vill ha de senaste titlarna..De kommer nog fortsätta att släppa några spel till Wii (kanske mest shovelware?), men de nya, stora titlarna kommer att komma till Wii U. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 det är nog smartare att vänta på ps4 iställe om inte dom också kommer ha en kontroll med 6" skärm för det skulle inte jag orka spela med lixom kan ni tänka er hur obekväm kontroll. fast när det kommer tillräckligt intresanta spel till den kommer nog jag ändå köpa den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Wii U verkar vara bra men jag kommer nog inte köpa den.. :( det är nog smartare att vänta på ps4 iställe om inte dom också kommer ha en kontroll med 6" skärm för det skulle inte jag orka spela med lixom kan ni tänka er hur obekväm kontroll. fast när det kommer tillräckligt intresanta spel till den kommer nog jag ändå köpa den :DDå får du vänta! :D Har för mig att den ska komma ut om typ 2-5 år.Men det kommer ha bra funktioner! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 hehe lol 2-5 år du vet väll att den kommer 2012 xD eller menade du ps4? då kanske det är 2-5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.