Bene Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 (redigerat) Gameplay från Zelda i HD. Redigerat 17 Juli 2011 av IwishIcould Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Det där Zelda är bara en techdemo, förvänta er inte att nästa Zelda ser ut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Hoppas att Nintendo krämer in lite med teknik än vad de har tänkt just nu i konsolen. Funkar inte med flera års gammal teknik längre :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansgamercod Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 jag håller med. man ska inte köpa ett wiiU. det verkar som rip off av psp och det är mycket skönare att bara köra med en vanlig kontroll och ha skärmen på tvn. jag ska köpa xbox 720 / ps4 istället. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Du har inte förstått att TVn fortfarande är spelskärmen. Du får bara en extra skärm på din vanliga kontroll. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 typ som deras stationära DS ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Du har inte förstått att TVn fortfarande är spelskärmen. Du får bara en extra skärm på din vanliga kontroll. :huh:Det som är grejen, en konsoll som man spelar med ett halft DS ?! 3: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Nej, seriöst. Tanken är ju att du kan ha din inventory screen i kontrollen, så du slipper pausa mitt i spelet. Bl.a. Lite rykten: http://nintendoeverything.com/72144/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 om ni inte fattar kan ni kolla på testet för zelda på wii u på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Ej intresserad av Wii U för att vara ärlig. Ge mig Zelda: Skyward Sword till Wii och jag lever lycklig i resten av mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 (redigerat) ni kanske inte visste det men man kommer kunna spela spelen på kontrollen också. källa:http://www.gamereactor.se/nyheter/27760/Detta+%E4r+Nintendo+Wii+U%21/ Redigerat 17 Oktober 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 (redigerat) Från vad jag har hört om Wii U så ser jag fram emot den B) Redigerat 17 Oktober 2011 av Patrickmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.