majskolv Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Tjo, min polare ska skaffa en ny kylare men är osäker om den passar (så den inte slår i hans corsair vengence minnen) han har tittat på en Noctua NH-D14 men jag checkar här för säkerhets skull EDIT: hans dator http://www.inet.se/kundvagn/visa/503171/2011-05-01 Redigerat 7 Juni 2011 av majskolv Citera
Distinction Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Finns en chans att de slår i... men om han ska lägga 800-700kr så tror jag det ska gå bra. Annars är CM 212+ en awesome kylare för dess pris. Citera
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Annars är CM 212+ en awesome kylare för dess pris.Har en själv, står i garderoben och skäms. Fästena man får med är sämre än skit.Jag fick inte på dom alls, och en som jag känner (17 år) lyckades tillslut få på den med hjälp av 3 pers. Inte värd alls, men ifall han så väl vill ha en sådan kan han få den 99% komplett (ett fäste är trasigt) för en femtilapp. Exakt vad den är värd. Citera
majskolv Skrivet 8 Juni 2011 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Det är svårt att googla.det är ju snart sommarlov, och man glömmer att tänka :Pmen en Cooler Master 212+ ska passa om han skaffar 8gb till? Citera
ImCasualGamer Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Det är svårt att googla.Det är bättre att höra med folk som kan om man själv är okunnig inom ämnet och inte har lust att läsa sig in i det. Citera
Distinction Skrivet 11 Juni 2011 Rapport Skrivet 11 Juni 2011 Har en själv, står i garderoben och skäms. Fästena man får med är sämre än skit.Jag fick inte på dom alls, och en som jag känner (17 år) lyckades tillslut få på den med hjälp av 3 pers. Inte värd alls, men ifall han så väl vill ha en sådan kan han få den 99% komplett (ett fäste är trasigt) för en femtilapp. Exakt vad den är värd.låter mer som att det är DU som har fått ett måndags-ex. mer som 99% att han får ett lyckat fäste. Vad är problemet med ditt fäste då?(alltså specificera dig mer än, det är trasigt?) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.