Xade Skrivet 22 December 2011 Rapport Dela Skrivet 22 December 2011 Gå inte horde på Fmane, inaktivt där som bara den. Har en alt som horde, inget att rekomendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 December 2011 Rapport Dela Skrivet 22 December 2011 Gå inte horde på Fmane, inaktivt där som bara den. Har en alt som horde, inget att rekomendera.Redan gjort, tycker att Horde sidan är allt annat än inaktiv. Föredrar Horde sidan mer än Alliance sidan om jag ska vara ärlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Jag spelade på Horde sidan där i wotlk och i början av cata innan jag gick över till Alliance. Gick över för att det fanns ingen bra Horde guild på frostmane. Nu raidar jag i en guild på Alliance sidan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Jag spelade på Horde sidan där i wotlk och i början av cata innan jag gick över till Alliance. Gick över för att det fanns ingen bra Horde guild på frostmane. Nu raidar jag i en guild på Alliance sidan :)Jag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Jag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :)Sant, men en mer är fortfarande bättre. :PSen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Sant, men en mer är fortfarande bättre. :PSen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D:Väldigt sant det du säger.Just nu lider guilden av julledighet, vilket alla nästan gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 (redigerat) Kevve, spelar du i Ninth Order? Vad heter du? Edit: Found you :) Redigerat 19 Januari 2012 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Vad heter du på Frostmane då Xade? :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 Spelar på Kilrogg med min Mage men jag har en DK på Frostmane. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 (redigerat) Sry, råkade göra dubbelinlägg. Redigerat 21 Mars 2012 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg