Hoppa till innehåll

Frostmane


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag spelade på Horde sidan där i wotlk och i början av cata innan jag gick över till Alliance. Gick över för att det fanns ingen bra Horde guild på frostmane. Nu raidar jag i en guild på Alliance sidan :)

Jag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :)

Sant, men en mer är fortfarande bättre. :P

Sen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sant, men en mer är fortfarande bättre. :P

Sen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D:

Väldigt sant det du säger.

Just nu lider guilden av julledighet, vilket alla nästan gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...