Piximon Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 1. När kan man möta etemon? 2. När kan man komma in i factiol town (eller vad det heter) ? 3. Hur får man shellmon till stan? det var mina frågor och jag tackar på förhand.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 man kan möta etemon när man har 50 d.mon i staden dom andra vet jag inte har problem där med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) man kan komma till facktorial town när man joinat whamon till stan. pma mig ifall du vill veta hur man får whamon till stan Redigerat 21 Maj 2004 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Man få whamon till staden på det här viset: strid mot ogremon i great canyon. efter det går du till ogre fortress och möter honom där. gå sedan till freezeland och till den ställen där två mojyamon finns. där ser du en jätte whamon. prat med den och han tar dig till secret beach cave. gå framåt och möt ogremon. den här gången har ogremon waruseadramon med i leken. waruseadramon är en annan version av megaseadramon. besegra bnanditerna och gå till whamon. då kommer han till staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 var möter man etemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 du måste ha 50 prosperity points. gå till en träd som har en dör vid native forest. gå nära trädet och etemon hoppar ner och ska fajtas mot dej! VARNING: ETEMON HAR 7500 HP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Kan någon säga hur man får WarGreymon exakt? (om han finns) :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg