Pluntan Skrivet 11 Juni 2011 Rapport Skrivet 11 Juni 2011 (redigerat) Hej om ni har GTA San Andreas och vill spela online? Jag håller på scripta' en Roleplay server och om någon är intresserade av att vara ledare för ett gäng eller till och med admin så är ni välkomna men jag har inte kommit så långt en men jag jobbar på en hemsida också. Här är en teaser som jag har gjort :) Redigerat 11 Juni 2011 av BrysselOlga
CharlesIngvar Skrivet 11 Juni 2011 Rapport Skrivet 11 Juni 2011 Hej om ni har GTA San Andreas och vill spela online? Jag håller på scripta' en Roleplay server och om någon är intresserade av att vara ledare för ett gäng eller till och med admin så är ni välkomna men jag har inte kommit så långt en men jag jobbar på en hemsida också.Här är en teaser som jag har gjort :) Jag kan tänka mig att vara Admin då jag självklart spelar gta sanandreas :P
Pluntan Skrivet 16 Juni 2011 Författare Rapport Skrivet 16 Juni 2011 Jag kan tänka mig att vara Admin då jag självklart spelar gta sanandreas :PStrålande :D Jag ska börja på hemsidan nu så ska jag snart fixa 24/7 host :)
CharlesIngvar Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Skrivet 16 Juni 2011 Strålande :D Jag ska börja på hemsidan nu så ska jag snart fixa 24/7 host :)Gött :P säg till när du är klar :P Bara en fråga är jag admin på hemsidan eller på servern i spelet?
Pluntan Skrivet 21 Juni 2011 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2011 Gött :P säg till när du är klar :P Bara en fråga är jag admin på hemsidan eller på servern i spelet?Du är admin på servern. :)Hemsidan: RP-Bayside.reklam Bara grunden en så länge.Och med servern ligger det till som att jag håller den uppe, jag har betalar inte någon host en.Det är jag göra senare när jag har kommit lite längre :) Men iallafall här är server IP'en: 81.224.57.45:7777
CharlesIngvar Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Skrivet 21 Juni 2011 Du är admin på servern. :)Hemsidan: RP-Bayside.reklam Bara grunden en så länge.Och med servern ligger det till som att jag håller den uppe, jag har betalar inte någon host en.Det är jag göra senare när jag har kommit lite längre :) Men iallafall här är server IP'en: 81.224.57.45:7777Gött då kommer jag in så fort jag kan :P
Bene Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Skrivet 29 Juli 2011 Jag kan joina servern. har hemsidan ändrat adress?? jag försökte gå in på den men det gick inte.
Rekommendera inlägg