Hoppa till innehåll

Reklam


Appzyt

Rekommendera inlägg


Ett nytt hem


Hej och välkommen till Hundparadisets tråd här på Fuska.se! Till en början skulle gärna jag vilja presentera mig själv och jag går under användarnamnet Appzyt i cybervärlden. Tillsammans med en kollega driver vi ett företag som heter Appz Management och vårat syfte är idag att utveckla ett spel vid namn Hundparadiset. Vårat mål med Hundparadiset är att ge dagens ungdomar ett hem i cybervärlden som faktiskt är trevligt och där man för det mesta slipper alla otrevligheter.

Användaren får tillgång till att skapa sig sin egen hund och vandra in i en värld full med mystik, vänner och faror. Hundparadiset är helt unikt från något vi tidigare skådat. Först och främst är inte målet med spelet att banka på varandra tills någon dör utan att lära känna nya vänner och tillsammans utforska den stora världen Hundparadiset har att erbjuda.




Man kan alltså inte döda varandra i Hundparadiset. Vi argumenterar att detta snarare drar communityn isär istället för att skapa gemenskap. Utvecklingen av Hundparadiset började hösten 2007 och har ända sedan dess har vi växt och vi slutar aldrig göra så heller. Till varje ny årstid har vi som mål att lansera en ny uppdatering. Detta leder alltså till att man aldrig riktigt kan "klara av" spelet utan nya utmaningar och äventyr väntar alltid på användaren.




Du vet nu lite granna om Hundparadiset men kanske frågar du dig själv varför ska jag spela det här då?
Det första vi i administrationen känner att vi kan gå ut ganska starkt med är att vi anser oss vara flexibla när det gäller förslag till förbättringar i spelet. Eftersom vårat högsta syfte är att hålla våra användare nöjda och glada. Vi har även garanterad support till alla användare med ett lämpligt ärende. Behöver man hjälp ska man få hjälp. Lyckas man alltså inte få de svar man söker kan man vända sig direkt till oss i ledningen via andra kontaktmetoder för att få ett korrekt och utförligt svar.

Det som lockar många till Hundparadiset är att det är helt gratis att spela hur länge man helst vill utan några som helst dolda kostnader. Du kan alltså börja spela när helst du vill utan att vara orolig för att behöva betala eller uppleva den där besvikelsen man får efter man köpt ett spel man inte tycker är speciellt roligt.

Vi tror även på att göra vardagen speciell i Hundparadiset så när helst det finns anledning ställer vi gärna till fest som alla användare får delta i. Svenska högtider brukar alltid vara populära. Vi firar bland annat midsommar, första maj, påsk och till och med födelsedagar. Ett bra exempel på dessa är julen. Varje jul ställer vi till med storfest och alla deltagande får sig en present och god middag.



Det är alltså helt gratis att spela, online dygnet runt, året om. Hundratals funktioner och allt du behöver göra är att följa någon av länkarna!

Jag brukar vara så aktiv jag bara kan så vi kanske ses där?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...