burnedBanana Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 (redigerat) blev bannad i dag. vad ska man säga till runescape för att de ska ta bort bannen? är bannad till 6 juni 2012=fail är bannad till: söndagen den 26 juni. Redigerat 15 Juni 2011 av burnedBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Du har ju använt bot. Så man bäddar får man ligga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Den man ligger med får bädda. :D OnT: De har säkerligen en bra anledning att ha bannat dig, därför lär det du säger till dem inte vara till någon hjälp, vad det än är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Först bottar dom, och tror att dom inte kan bli bannade, och sen när dom blir bannade, gbäller dom på jagex... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Först bottar dom, och tror att dom inte kan bli bannade, och sen när dom blir bannade, gbäller dom på jagex...sorry då undrade bara om det har hänt någon annan och de har fått sin upplåst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Det är helt omöjligt, vad du än säger så upphäver dom inte bannet. Sånna är Jagex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 14 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 ok. bara att vänta 12 dagar då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 ok. bara att vänta 12 dagar då.Du blev ju bannad till 6 juni 2012. Drygt ett år kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 15 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 ooooooooppppppppppsssssssssssssssssssssss. skrev fel. jag fick en 12 dagars ban. FAIL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 ooooooooppppppppppsssssssssssssssssssssss. skrev fel. jag fick en 12 dagars ban. FAIL!Så du fick bara en 12-dagars ban för botting? Jag som trodde att jagex hade noll tolerans mot sådant. Men dåså, då kan man ju börja botta igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 16 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Så du fick bara en 12-dagars ban för botting? Jag som trodde att jagex hade noll tolerans mot sådant. Men dåså, då kan man ju börja botta igen.och om någon reporterar dig för botting så får du ytterligare 8 dagar för botting. jag bottade banshee när jag hade det som slayer. när jag kom tillbax senare var det någon som hade skrivit: ''are you a bot'' och sen hade han skrivit att han reporterade mig. 1 timme senare blev jag bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Att säga att du tänker ta självmord, inte har några vänner och att RS är allt du har kvar brukar öka chansen med någon procent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg