Harold Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Hej, jag köpte en HTC Desire HD igår för pengar som jag har sparat ihop. På vägen hem så genade jag över hamnen och bestämde mig för att sätta mig vid båtarna lite. Jag ställde ned lådan med mobilen på bryggan och ställde mig upp för att kolla lite på båtarna. Men helt plötsligt så råkar jag sparka till lådan som flyger ner i vattnet!!!!! Och det slutar inte där! Lådan börjar flyta iväg i vattnet och jag hinner inte ta den! :( Hur fan ska jag göra nu? Den kostade fan 3500kr och jag tappade kvittot också............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Finns inget att göra nu, du tappade pengarna i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 (redigerat) Sämsta trollhistorian på fuska hittills! :D Redigerat 15 Juni 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Hej, jag köpte en HTC Desire HD igår för pengar som jag har sparat ihop. På vägen hem så genade jag över hamnen och bestämde mig för att sätta mig vid båtarna lite. Jag ställde ned lådan med mobilen på bryggan och ställde mig upp för att kolla lite på båtarna. Men helt plötsligt så råkar jag sparka till lådan som flyger ner i vattnet!!!!! Och det slutar inte där! Lådan börjar flyta iväg i vattnet och jag hinner inte ta den! :( Hur fan ska jag göra nu? Den kostade fan 3500kr och jag tappade kvittot också............Om det inte är en fisk som verkligen vill ha en HTC Desire HD, så tror jag inte på att den lyckades flyta bort så fort att du inte lyckades få tag på den. Kan du inte simma? Ja då är inte bästa idén att vistas bland bryggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Jag lider med dig, tror tyvärr inte att det finns något att göra. :( Och varför kallar alla honom troll? Otrevliga pojkspolingar, lär er lite hyfs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Hej.... Förlåt att jag inte har svarat men jag fick UTEGÅNGSFÖRBUD för att jag tappa alla mina pengar som jag fick i julpresent. :( Gick till affären men de sa att om jag inte hade ett kvitto så gick det inte att få pengarna så jag frågade om jag kunde få en ny men det fick jag inte. :( Jag tror att han tänkte ge mig en ny ett tag men sen ångra han sig... WTF.Ignorerar bara er som kallar mig troll så tro inte att jag inte låtsas om er.... Om det inte är en fisk som verkligen vill ha en HTC Desire HD, så tror jag inte på att den lyckades flyta bort så fort att du inte lyckades få tag på den. Kan du inte simma? Ja då är inte bästa idén att vistas bland bryggor.Blåste asmycket så det var vågigt och den försvann assnabbt och vattnet var typ 3 grader jag bor i norrland så det är kallt på våren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 om du hade utegångsförbud har du ju tillgång till dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 om du hade utegångsförbud har du ju tillgång till dator..Nej när man har utegångsförbud så tar föräldrarna ens tangentbord så att man inte kan spela dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.