Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
Skrivet

Gärna fler seriösa tips, tack.

En trevlig grej hände nyss och budgeten har ökat till 30k.

Fast du får ju en dator för 11k som klarar alla spel på högsta, och kommer göra det i framtiden också.

Skrivet

Kom inte med onödiga kommentarer... Ni har blivit anmälda.

Börja kännas lite som att du är lite oseriös här, och vad var det för fel med Lolk's Kommentar?

En dator för 11k klarar du dig långt på...

En komplett dator för 30k är helt onödigt.

För seriösa svar:

Stationära datorer: Köpråd - SweClockers.com

Förstår inte varför detta forum ens har en dator del...

För att det finns dom som trivs bättre här?
Skrivet

Börja kännas lite som att du är lite oseriös här, och vad var det för fel med Lolk's Kommentar?

En dator för 11k klarar du dig långt på...

En komplett dator för 30k är helt onödigt.

Min fråga var inte om jag klarar mig på 11k eller inte, utan att jag vill ha en ny dator med en budget på 30k.

Du är också anmäld.

Skrivet

Min fråga var inte om jag klarar mig på 11k eller inte, utan att jag vill ha en ny dator med en budget på 30k.

Du är också anmäld.

Tackar för anmälan, inte för att du kommer något vidare med det, inte för att det kommer göra mig något heller.

Vill bara säga att du slösar drygt 19K på onödiga saker till istället för att köra på en dator för runt 10-15K som du klarar dig på minst 2 år och kan sedan uppgradera datorn med de resterande 15-20k:n som du sparade, eller använda resten av pengarna till något meningsfullt än bara din dator.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...