Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Skrivet 19 Oktober 2011 Kontrollpanelen > System och säkerhet > Windows Update > Valfria uppdateringar > Svenskt språkpaket Deliver. Har det redan installerat, men aldrig i mitt fucking liv att jag installerar nåt så fult språk som Svenska. Spela röj, ja det heter röj Start > Dator > Markera C: > Egenskaper > Säkerhet > Redigera > Neka Administrators "Full behörighet". Go. Eller vänta, skulle vi inte utforska din dator? Jag är fundersam.Njah, tänker inte fucka upp min stackars dator så. OffTopic: Btw, ni ska utforska min dator, inte säga åt mig att ändra rättigheter på hårddiskar, spela spel och byta språk! :I Citera
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Passa på nu, har inte orkat städa ordentligt på flera veckor typ! :P Citera
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 Öppna '4chan'.Notera att jag absolut inte har nån ordning här, men jag jobbar på det typ :P Citera
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Skrivet 3 Maj 2012 öppna 'b'Ursäkta att det dröjde, men jag har haft lite problem med min webserver n shit så varit lite upptagen :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.