Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Kontrollpanelen > System och säkerhet > Windows Update > Valfria uppdateringar > Svenskt språkpaket Deliver. Har det redan installerat, men aldrig i mitt fucking liv att jag installerar nåt så fult språk som Svenska. Spela röj, ja det heter röj Start > Dator > Markera C: > Egenskaper > Säkerhet > Redigera > Neka Administrators "Full behörighet". Go. Eller vänta, skulle vi inte utforska din dator? Jag är fundersam.Njah, tänker inte fucka upp min stackars dator så. OffTopic: Btw, ni ska utforska min dator, inte säga åt mig att ändra rättigheter på hårddiskar, spela spel och byta språk! :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Moar plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Passa på nu, har inte orkat städa ordentligt på flera veckor typ! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Öppna C:\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Öppna C:\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Öppna '4chan'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Öppna '4chan'.Notera att jag absolut inte har nån ordning här, men jag jobbar på det typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 öppna 'b' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 öppna 'b'Ursäkta att det dröjde, men jag har haft lite problem med min webserver n shit så varit lite upptagen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.