Hoppa till innehåll

Våra Roligaste/hemskaste Upplevelser/minnen I Spelens Värld


Rekommendera inlägg

Detta är inte en tävling utan mer en Tråd där vi berättar våra Roligaste och Hemskaste minnen när vi spelat olika spel. Ungefär som en spel Berättelse bli detta.

 

Jag börjar. En dag när jag spelade The Lost and damned och var på 3dje uppdraget. så var jag på ett ställe där man skulle skjuta alla några onda. Precis när jag ska ta skydd så kommer. något flygande och så typ ligger jag ner på marken och den där Grejen som kom flygande och landade på min gubbe är en död människa från mitt eget gäng. så jag ligger alltså och skjuter i luften på marken. och kan inte ta mig därifrån så var tvungen att starta om hela uppdraget :lol:

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Assassins Creed, Längst upp i ett torn på väg att dyka sa jag "Tänk om någon skjuter ner mig nu!" Gissa vad som hände...

Dom sköt ner mig.

 

Även på Terraria när vi spelade online sa jag "Tänk om det är ett floating island åvanför vårat hus" så jag sköt ett metior shot(Skott som studsar) och så kom det ner igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första gången jag spelade GTA 4 så gick jag omkring på gatan och "böjde" mig ned och jagade stackas människor. Så jag gick runt och smög på personer och gick i cirklar runt dem, hehe.

Sen så smög jag ut i gatan och stirrade in i en polisbil, pliserna blev jätteförvånade och sen så kände jag på dörrhandtaget och jag får en stjärna och poliserna springer ut. Då hoppar jag in i polisbilen och åker iväg, medan poliserna står kvar som två idioter och siktar! Ahahaha!

 

Sen har jag otroligt roliga minnen från The Sims 2, världens buggigaste spel, ever

 

Jo, mina två simmar skulle gifta sig och då kommer en sån där film när de ska gifta sig, och då börjar killen gapa liksom helt random. Och sen så ska han kyssa bruden och gapar fortfarande! Hahhaa

Sen så buggade en tant som tittade på också och började gapa. Hahaha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hemskaste: Spelar Amnesia och hör en Zombie som jag inte kan se, halvt stressat springer jag fram till en dörr som jag öppnar, på skämt säger jag till min kompis "tänk om det är en zombie bakom oss nu" kollar bak och dör instant. Stänge av spelet och skrev som en liten flicka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Juste, ett annat kul, efter att min sista sim hade dött på en tomt så kunde jag inte spela längre men ändå kolla vad som hände. Kunde ju inte styra simmen så jag fick bara kolla hur liemannen bröjar snacka i sin telefon och tar henne till himlen. Men efter det så går han inte, utan han går in i huset och börjar kolla på TV! Och jag kan ju inte spela eftersom alla mina simmar är döda...

Lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...