Zamok Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Vad är dina tankar om Saints Row 3? Jag själv tror det kommer bli en av top 10 spelen 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Längtar väldigt mycket till det, gillade Saints Row 1 och 2 riktigt mycket. Tror det kommer bli riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 (redigerat) har spelat både 1 och 2 på xbox360 gillade spelen väldigt mycket. Men hoppas man kan göra mycket mer i santsrow3 som tillexempel supa boxas etc. Redigerat 23 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Har SR2 och det var inte riktigt mitt spel. Kändes inte mer än okej. Jag tror jag nog skippar Saints Row 3. Blir kanske ett köp i reahyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Ja det kommer ju till pc, så man kan ju pröva det. Gillar man det kanske man till och med köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Jag gillade verkligen Saints Row 2, längtar till detta spel. Saints Row 3 verkar rocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 4 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Här har ni lite Gameplay, Saints Row: The Third 7 minute Gameplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Haha, ser ut att vara riktigt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Här har ni lite Gameplay, Saints Row: The Third 7 minute GameplaySatan vad nice, kan inte vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Har inte spelat någon av dom andra Saints Row-spelen, men 3:an ser asnice ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Jävligt nice kommer det nog bli ;) Har haft många roliga minnen i 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.