kola_king Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Jag har precis köpt minecraft, och jag prövade ladda ner och köra det på mina föräldrars mac och det funkar utmärkt. Men när jag installerar det på min egen dator, en pc, så stänger det ner sig så fort jag försöker starta det, bara dyker upp ett svart fönster i någon sekund och sen stängs den ner. Dyker samtidigt upp något felmeddelande om java som ett textdokument i samma mapp. Någon som vet hur man kan åtgärda detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Har för mig att det ska vara drivrutiner till grafikkort, är inte helt säker dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Kör du senaste grafikdrivrutinerna? Några kompisar till mig har haft samma problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte, hur kollar man grafikdrivrutiner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 (redigerat) Lättast är att tanka ner dom senaste, amd.com ifall du har ett amd/ati kort eller nvidia.com ifall du har nvidia. Redigerat 19 Juni 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 eller så går du in i enhetshanteraren, klickar på ditt grafikkort, sen på uppdatera drivrutin om du högerklickar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Tack för svar! Jag prövade att högerklicka och leta nya uppdateringar, men det står att det inte finns några bättre. Så det innebär att grafikkortet inte är problemet? Något annat förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Tack för svar! Jag prövade att högerklicka och leta nya uppdateringar, men det står att det inte finns några bättre. Så det innebär att grafikkortet inte är problemet? Något annat förslag?för säkerhets skull så kan du ju ladda ner drivrutiner från deras hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg