JJespeRR Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Dator 1: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=267410 Eller Dator 2: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 ingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Hostar min på en gammal stationär jag plockat ihop lite.. Moderkort: Supermicro P4SGA CPU: Intel Pentium 4 2,5MHz Hårddisk: lite olika, servern ligger iallafall på en nästan tom 500GB. Grafikkort: What sense does it make? Klarar iallafall inte spela Minecraft. RAM: 2x 1GB om jag minns rätt.. DDR2 OS: XP SP3 Lina: Brukar ligga på 4,4Mbit vanligtvis, trådbundet ofc. Servern klarar 3 pers, kanske 4, CPU:n maxas vid 3, kan lagga ganska rejält. Funderar på att byta processor, men det enda jag har är en äcklig Athlon 64x, och då måste jag byta moderkort också. Har vattenkylning installerad så det är ganska mycket jobb att byta mb.. Slutsats: Din Xp-dator kan du glömma. Tror du kommer få problem med den där bärbara också faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg