Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Jag tycker att vi återupplivar den här leken! Lillskiten verkar vara borta nu, kusten är klar. Kör igång med något fruktansvärt lätt, och tipsar er om en "ny" men ändå bra Bowielåt: och Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Ääh, Bowie skrev All the young Dudes? Den här tråden hade jag glömt bort, bra initiativ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Ja, Bowie skrev All The Young Dudes. Och körde back-upsång! Det var inte svårare än så, skulle bara ha nåt att köra igång med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Alriiiight ;| Lite knepigare den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Knepigt? Jag vet inte det, jag. Båda dessa skivomslag har getts ut med fungerande blixtlås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Nej! Men du är inte helt ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Attans, tänkte väl nästan att det var för lätt. Då får jag kliva undan en stund och se om någon annan kan innan jag tar till en sökmotor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 (redigerat) Båda albumen är ritade av Andy Warhol? Redigerat 7 Augusti 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Yesssåärdet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 (redigerat) MEN VA!?! DET VAR JU SÅ LÄTT ATT JAG INTE ENS GISSADE PÅ DET; FÖRSTA SKIVAN HETER JU TILL OCH MED SÅ! ... Jag menar, grattis Draghguggwhor. EDIT: nya visningsnamnet. Redigerat 7 Augusti 2012 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Ingen aning hur svår denna är, antar att den kan vara lite knepig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 MEN VA!?! DET VAR JU SÅ LÄTT ATT JAG INTE ENS GISSADE PÅ DET; FÖRSTA SKIVAN HETER JU TILL OCH MED SÅ! ...Jag menar, grattis Draghguggwhor. EDIT: nya visningsnamnet.Bättre lycka nästa gång. :D Jag lär aldrig komma på någon koppling alls, så var det med det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.