Guggo Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Gissar vilt. Gitarristen i Falling to Pieces, Scott Danough spelade tidigare i ett band som hette Bleeding Through. Där spelade även Jona Weinhofen from nu spelar i Bring me the horizon. Länken är alltså att Scott from Falling to Pieces och Jona från Bring me the horizon tidigare spelade i samma band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Yes ! Jona blev ersättaren för Scott Danough i Bleeding Through när han lämnade bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 (redigerat) Oh yeah B) Redigerat 14 Juli 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Skulle tro att båda låtarna handlar mer eller mindre om homosexualitet. Fast du kanske tänker på nåt helt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Nepp. Inte det jag tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Ingen annan som vill gissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Båda titlarna på videorna innehåller sammanlagt 2 "a" var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Nein. Kopplingen är mellan artisten/bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Ytterligare en ledtråd: Kopplingen är mellan en av medlemmarna i bandet, och artisten. Den finns att klicka sig till på både medlemmens och artistens wikipediasida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 (redigerat) Keith Moon, trummis i The Who, spelade i The Mothers of Invention, liksom Zappa. Jag ljög. Keith Moon spelade i Zappas film 200 Motels. Redigerat 26 Juli 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Keith Moon, trummis i The Who, spelade i The Mothers of Invention, liksom Zappa. Jag ljög.Keith Moon spelade i Zappas film 200 Motels.Yes! Där har du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 (redigerat) Första ledtråden är att jag inte söker någon direkt koppling mellan banden. Good luck! Redigerat 26 Juli 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.