Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 MEN VA!?! DET VAR JU SÅ LÄTT ATT JAG INTE ENS GISSADE PÅ DET; FÖRSTA SKIVAN HETER JU TILL OCH MED SÅ! ...Jag menar, grattis Draghguggwhor. EDIT: nya visningsnamnet.Skivan heter The Velvet Underground & Nico, men som designer av omslaget står Andy Warhols signatur längst ner. :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Skivan heter The Velvet Underground & Nico, men som designer av omslaget står Andy Warhols signatur längst ner. :sorcerer:Just ja, fel av mig. BUT STILL. Din slingrige filur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Ingen aning hur svår denna är, antar att den kan vara lite knepig.Tycker ni ska börja gissa här istället för att komma med bortförklaringar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Förlåt. :D Jag har faktiskt väldigt dålig koll på folk i den här genren, men jag vet att de två har jobbat ihop, har det du tänker på något med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 (redigerat) Förlåt. :DJag har faktiskt väldigt dålig koll på folk i den här genren, men jag vet att de två har jobbat ihop, har det du tänker på något med det att göra?Det har lite med det att göra. Redigerat 7 Augusti 2012 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Eftersom ingen verkar kunna så ger jag en ledtråd. Det har som sagt inte med att dom två har jobbat med varandra, det handlar om vem dom två har jobbat med under ungefär hela sin karriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Dr. Dre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Dr. Dre?Det är korrekt, eller egentligen att båda låtarna är producerade av Dre, men jag antar att det var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 September 2012 Rapport Dela Skrivet 1 September 2012 :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.