Johnsz Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Hej! Super Mario Bros Redigerat 25 Maj 2012 av Draghon Reklam /Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zodiac Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 jag längtar till att detta spelet kommer ut : Inget spel som jag vill ha ut till wii, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Jag brukar gilla Zelda-spelen så även om jag inte ska köpa Wii U så ser jag ändå fram emot spelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 (redigerat) ZombieU eller ZombiU tror jag det hette Redigerat 15 Juni 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.