Distinction Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 En kompis undrade om han skulle köra på Creative Fatal1ty eller SteelSeries SteelSound 4h. Vad tycker ni? Budget: 350spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Hade ett par Fatal1tys förut, dom fungerade utmärkt och var jättesköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 4H. Har haft mitt i 2 år, otroligt bra headset för pengarna. Sitter jävligt bekvämt. När jag har testat Fatal1ty har jag tyckt att de har vart obekväma, men är kanske bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Hade satsat på 4H om jag fick välja mellan dem två. Dock så rekommenderar jag Steelseries Siberia V2 som är gudomliga! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 4H alla gånger, ljudkvaliten går inte ens att jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.