Guggo Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Det är ju bara att testa? Antingen så går det eller så går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Oj, ursäkta. Trodde Visa Ung var Visa Electron..Det är ju samma tjänst, bara att Visa Ung har mindre befogenheter, som t.ex en viss summa som du kan dra ut per vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 (redigerat) Jag har ingen aning om visa ung, men jag har electron och kan köpa precis allt på nätet förutom olagliga saker (förmodligen sprit och sånt alltså) utan problem. Och kan betala hur mycket som helst bara det inte går under mitt saldo... Men det kanske är inställningar eller nåt man väljer när man skaffar kortet? Redigerat 4 Juli 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Svampen: Det är inget kreditkort. Oftast är kortet kopplat till ditt personkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Som sagt så vet jag verkligen ingenting om det här, men det är förmodligen inget kreditkort nej. Men man väljer det om man ska boka resor och sånt xD Alltså om man kan välja dirketbank, kreditkort osv så väljer man detMen mitt kort är mystiskt tycker alla. Man kan inte ens se siffrorna på det för det är så bortslipat xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Man måste ha ett så kallat "e kort" som ger tillåtelse att handla online. På vissa kort finns det antagligen automatiskt men för t.ex. min mamma så var hon tvungen att logga in på deras hemsida och beställa tjänsten. (Swedbank då.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Olika förmåner till ungdomskorten från olika banker I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Svampen2 vad har du för bank? Swedbank.etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Nordea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.