Stixx Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Har precis gått över från cat till bear med min druid nu och jag har reforgat allt mitt gear enligt elitistjerks och gemmat bra(inte så många enchants) men jag har 350 ilvl och håller aggro bra. Saken är den att jag dör väldigt fort oavsett hur bra healern är när jag har full aggro(ja vi använder cc) Länkar min armory här så tipsa gärna om ni ser något fel. Armory Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Har precis gått över från cat till bear med min druid nu och jag har reforgat allt mitt gear enligt elitistjerks och gemmat bra(inte så många enchants) men jag har 350 ilvl och håller aggro bra. Saken är den att jag dör väldigt fort oavsett hur bra healern är när jag har full aggro(ja vi använder cc)Länkar min armory här så tipsa gärna om ni ser något fel. ArmoryFör det första så har du 7 st unenchantade items vilket ALDRIG är bra. http://eu.battle.net/wow/en/character/fros...%AAssa/advanced här är feral tanken i min guild som du kan ta lite hjälp ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Tack för den. Kan du fråga han varför det är bra att reforga till expertise? Fattar ju att det ger threat men jag har inga problem med den biten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 (redigerat) Fixa alla dina glyphs. Redigerat 25 Juni 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Fixa alla dina glyphs.Tycker att jag borde klara av att tanka stonecore hc utan att dö med 350 ilvl oavsett om jag har glyphs eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Tycker att jag borde klara av att tanka stonecore hc utan att dö med 350 ilvl oavsett om jag har glyphs eller inte.Detta är inte WotLK. Glypha, enchanta, reforgea som du ska. När du har gjort detta och ändå inte kan tanka så kan du skriva igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Tycker att jag borde klara av att tanka stonecore hc utan att dö med 350 ilvl oavsett om jag har glyphs eller inte.Påstod jag inte, men det det hjälper. Gav honom bara ett tips, vissa glyphs har hjälpt min tanking avsevärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg