Link1 Skrivet 27 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Har du en 24" laptop? Coolt. OnT: Benq är bra skit.Så det är alltså den absolut bästa datorskärmen som jag får för dom pengarna? mvh link1 Redigerat 27 Juni 2011 av Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Så det är alltså den absolut bästa datorskärmen som jag får för dom pengarna? mvh link1Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalien0908 Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 (redigerat) Rekommenderar Samsung SyncMaster BX 2450 med HD LED skärm med riktigt bra kontrast och färgskärpa men kostar runt 3000 kr synd om din budget bara var 1500. Skärmen är bland dom bästa som finns. Redigerat 28 Juni 2011 av kalien0908 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Köp vad du vill, men vi på fuska rekommenderar Benq, och jag har själv en sån och är sjukt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 29 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Tack för alla tips. det blir nog den där 24'' BenQ skärmen. men jag undrar däremot vad jag ska välja för Dvi kabel till skärmen? 2m duger och vill inte slänga ut mer än max 150 på en sladd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 (redigerat) Pratar vi kvalité så ska du inte gå in på BenQ, visst får du bra specifikationer för pengarna. Men det är inte produkter som håller så bra som Samsung. ASUS och DELL gör också skärmar med fantastisk kvalité. Exempelvis: http://www.webhallen.com/hardvara/116766-s...i-charcoal_grey [EDIT] DVI-kabel följer med ofta, har skärmen en HDMI port följer det antagligen med ett DVI>HDMI eller tvärtom. Redigerat 30 Juni 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 detta är en LG LED med full hd upplösning hdmi vga dvi för 21.5 tum för 1500 köpte denna nyss och är extremt nöjd du får inte en bättre skärm för detta pris http://www.netonnet.se/art/dator/bildskarm...pn/147907.3019/Har 23" versionen av den. Helt underbar! Snygg design, lätt, tunn, och riktigt bra bild. Behaglig för ögonen, har stirrat på den i snart 12 timmar i sträck och känner inte av något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.