ThaNooB Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Jag köpte nyss expansionerna till GTA IV men jag vet inte hur jag börjar spela det. Kanske bara jag som är lite snurrig men ja... Är tacksam för hjälp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Om du startar vanliga GTA 4 så borde det stå när du startar om du vill spela vanliga eller expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Det gör det inte och det funkar inte att trycka New Game heller. Har sökt runt lite på Google men hittar ingen hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 (redigerat) Du har inte köpt spelet i USA och expansionerna i svenska PSN, eller tvärtom? Redigerat 26 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Nej, beställde spelet från en svensk hemsida när det släpptes och köpte GTA IV Expansion Bundle innan idag på Europeiska PS Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Testa att trycka på start och titta under fliken Game längst till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.