MrJesper Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Hej, jag skulle vilja bränna några filmer som jag gjort på DVD. Vilket program ska man använda? Det är okej om det kostar men helst inte över 5000kr. Formatet är .Avi och Divx/Xvid kommer inte riktigt ihåg. //MrJesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Windows DVD bränning? Dock bränner den bara filer som fungerar i Media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 (redigerat) Hej, jag skulle vilja bränna några filmer som jag gjort på DVD. Vilket program ska man använda? Det är okej om det kostar men helst inte över 5000kr. Formatet är .Avi och Divx/Xvid kommer inte riktigt ihåg. //MrJesper Jag lägger in dem på usb och trycker in den i min hemma bio och öppnar filmen där / den är i Avi slltså Xvid är nöjjd pallar inte slössa med massa skivor . har samsung hemma bio. Redigerat 10 Juli 2011 av nimrood98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.