OpeningTitles Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Tja, för några dagar sen så kom det nån ny patch till black ops 1.10 eller ngt sånt (inte till famas) Då tog det ungefär en kvar för mig och installera det Men för min kompis tog det ca 40 sek. Och idag så hände något JÄVLIGT konstigt, jag hade köpt Escalation för länge sen och installerade det och nu när jag ska spela lite Escalation med min kompis så står det att den inte har laddats ner ens.. Nån som vet hur man snabbar upp installerandet och varför det där med Escalation hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 För att du har antagligen för segt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 4 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Förut så installerade den skitsnabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Förut så installerade den skitsnabbt..Kolla med föräldrar om de sänkt hastigheten på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Kolla med föräldrar om de sänkt hastigheten på internet?Hur sänker man hastigheten på internet? Tänk efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Hur sänker man hastigheten på internet? Tänk efter.Byter till ett billigare abbonemang med lägre hastighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Byter till ett billigare abbonemang med lägre hastighet?Det enda tänkbara, men jag tror att TS hade informerad om det hade hänt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Har flyttat och vi har bytt till ett lite lite mindre sämre internet än förra, men alltså vi kan inte ha sänkt den innan jag flytta.. men jag kanske har för mycket skit i ps3et.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Har flyttat och vi har bytt till ett lite lite mindre sämre internet än förra, men alltså vi kan inte ha sänkt den innan jag flytta.. men jag kanske har för mycket skit i ps3et..Nu har jag ingen kunskap om PS3 w/e men jag tror inte innehållet har någon större roll vad gäller nedladdningen, det är helt enkelt din internetanslutning. Ditt internet kan ha varit segt eller någon kanske laddade ner något på datorn medans du laddade ner på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Justja, jag har en brorsa som laddar ner filmer o så :-) inte undra på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Justja, jag har en brorsa som laddar ner filmer o så :-) inte undra på..Där har du ditt svar på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 27 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Men... det där är den andra gången du skriver så till mej O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.