Questo Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Tjenare allihopa! Jag köpte CSS för inte så längesen. Den fungerar helt utmärkt på min andra dator. Eftersom den andra som css fungerade på är sönder. Så jag valde denna dator som jag har nu. Men efter jag har installerat spelet och försöker spela. Så öppnas det detdär svarta. Det betyder att det öppnar. När det svarta kom fram. Så stängs det ner och jag går till skrivbordet.. Någon som kan hjälpa mig? Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Prova installera om spelet, annars så har du nog fel på skärm/grafikkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Questo Skrivet 3 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Installerat om har jag gjort. Men skaffat nytt grafikkort inte. Länka nå bra grafikkort så köper jag väl det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Installerat om har jag gjort. Men skaffat nytt grafikkort inte. Länka nå bra grafikkort så köper jag väl det :PDet får du nog ta hos prylkillarna i Dator-forumet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg