Proccito Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Ok, editar inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Eller så kan du klä ut dig till tjej och dammsuga huset medan du lyssnar på I want to break free.This :lol: haha fyfan va garv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Layton: Det var ganska könsdiskriminerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Eller så kan du gå runt i huset med högklackat och utan kläder.Låter dubbelsexigt :lol: ;) Eller så kan du klä ut dig till tjej och dammsuga huset medan du lyssnar på I want to break free.12 alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 (redigerat) Layton: Det var ganska könsdiskriminerandeVadå? Kan inte fatta, kan du förklara lite... blev du ledsen? :( :o12 alltså?Vadå 12.... Redigerat 5 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 (redigerat) Vadå 12....Dum? :D DubbelSEXigt 6+6=12 get it? Redigerat 5 Augusti 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Nej. Det var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Haha, till & med jag tyckte det där var lite långsökt. 3: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Brukar alltid ha polare som slaggar hemma hos mig då jag är ensam hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.