skatan222 Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 (redigerat) Vilken klass är din favorit på black ops? Min är: AK47 med dual mag, tro det eller ej.... china lake kör med slight of hand, ninja och hardline! Concussion granade, semtex och motion sensor efterssom jag campar upp KS:en som är: Blackbird, Chopper gunner, attack dogs! Redigerat 16 Juli 2011 av skatan222 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 (redigerat) AUG med reflex sikte. Baillistic knife Semtex- och chock granater samt claymore. UAV, Blackbird, Chopper Gunner. Lightweight pro, sleight of hand pro och hacker. (Anledningen att jag inte har är att jag aldrig kör med camera spike etc.) Redigerat 4 Juli 2011 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Galil/Famas/Commando + dual mag Strela Concussion + claymore Ghost (Pro) SoH (Pro) Hacker (Pro) Blackbird, Chopper gunner, Attack dogs. Min favorit setup på Black Ops iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Primary: M16 Suppressor och Infrared Scope Secondary M1911 Suppressor Grenade: Tomahawk Special Grenade: Concussion Equipment: Motion Sensor Perk 1: Ghost PRO Perk 2: Warlord Perk 3: Hacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 (redigerat) Primary: Enfield + Grenade Launcher Secondary: Crossbow Grenade: Semtex och flashbang Equipment: C4 Killstreak: Chopper gunner, attack dogs och sentry gun. Redigerat 6 Juli 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Såhär ser det ut, lånade hemsidan du genererade din klass på PPP. Om det var okej ? [: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 9 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 (redigerat) Edit: hittade det :) Redigerat 9 Juli 2011 av skatan222 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 (redigerat) EDIT: fayul Redigerat 18 Juli 2011 av jerka00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg