zazaza Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Hej hopp, vad är eran armour i halo reach? Min är: Helmet: Operator CNM Left shoulder: Eva Right shoulder: Eva Chest: Tactical/Recon Wrist: UA/Bracer Utility: Default Visor Color: Default Knee Guards: FJ/Para Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Full Hayabusa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Full Hayabusadvs HALO 3 armour? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 dvs HALO 3 armour?Japp, jag har armoren som är på bilden här: Min YouTube profil.P.S: Bilden finns också i kanalbakgrunden som ni kanske kan se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 (redigerat) Helmet: Pilot/ODST eller något.. oO Left & Right shoulder: Jet Pack Chest: Tacical Visor: Default Minns inte de andra.. Redigerat 4 Oktober 2011 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg