Northland Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 (redigerat) Romeos Minecraft Serie Tryck här Redigerat 4 Juli 2011 av Northland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Ursäkta men jag tvivlar på att ungen är 6, rätt så avancerade rörelser. Rösten låter lite skum men det kanske bara är jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Ursäkta men jag tvivlar på att ungen är 6, rätt så avancerade rörelser. Rösten låter lite skum men det kanske bara är jag.Att rösten låter skum är nog för att han använder en Voicetuner eller liknande, det hör man, direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Naaaaw, gulligt om det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northland Skrivet 6 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 (redigerat) Romeo 6 years old Minecraft commentary [Episode 2] [HD] Bevis nog? http://www.youtube.com/watch?v=0rvbe_yet5A Redigerat 6 Juli 2011 av Northland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Ni ger mig inget val.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Man hör så jävla bra att rösten är från någon annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Varför skulle det vara intressant att titta på en 6 åring som spelar minecraft? Kan lika gärna titta på när min lillebror som är 7 spelar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Har någon kollat på hans/hennes profil? Nu vet jag vad jag tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Måste komma en till D; :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 (redigerat) Finns det också: (; Redigerat 15 Augusti 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Ni ger mig inget val.. Hahaha +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg