lonnblads Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 Tjena! Ska köpa denna 1 och denna 2 Vilken sladd är det jag behöver emellan? :) Citera
JJespeRR Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 HDMI Annars om grafikkortet har VGA så följer det med skärmen. Citera
CeZ Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 (redigerat) En sån här DVI 2 Meter. @petolv: Skärmen har inte HDMI och grafikkortet har inte VGA. Redigerat 8 Juli 2011 av Collez Citera
Luxaxix Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 En Dvi-kabel eller en hdmi-kabel med konverterade till dvi, enda anledningen att ha hdmi om man inte skickar med ljud är dock att kabeln inte är lika klumpig. Men om du redan har en hdmi så är konverterade ett billigre alternativ. Citera
Luxaxix Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Skrivet 8 Juli 2011 Fuck hdmi, dvi-kabel ska du ha!Argument? Citera
CeZ Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Skrivet 9 Juli 2011 (redigerat) Argument?Varför fippla med adapters o skit när han bara behöver en kabel? Dessutom kan man ju skruva fast DVI kablar vilket är ett stort plus. HDMI är bättre att ha till TV'n eller dyl. där ljudöverföringen har en poäng. Redigerat 9 Juli 2011 av Collez Citera
Luxaxix Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Skrivet 9 Juli 2011 Varför fippla med adapters o skit när han bara behöver en kabel? Dessutom kan man ju skruva fast DVI kablar vilket är ett stort plus. HDMI är bättre att ha till TV'n eller dyl. där ljudöverföringen har en poäng.Precis vad jag skrev förut, det mitt inlägg syftade på var xXHomerXxs sätt att uttrycka sig med sitt inlägg som om det gällde ett generellt sammanhang, vilket det inte är i det här fallet. I just det här fallet så är det DVI som gäller, om inte personen redan har Hdmi kabel, för då är adapter oftast billigare. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.