Hoppa till innehåll

Hollow Earth


Hoonigan
 Dela

Rekommendera inlägg

Min kompis presenterade mig för "hollow earth" teorin.

 

Den går ut på att jorden är ihålig och att det finns en passage vid syd och nordpol.

Tittar man på google earth ser man att det är suddigt där hålen sägs ska vara...

 

Vad tror ni?

 

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Teorin_om_en_ih%C3%A5lig_jord

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth

 

http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten/...tenskapliga-avh

 

 

Jag har också hört att man måste ha tillstånd för att besöka dom platserna där hålen sägs vara? och att man inte får flyga över där med flygplan.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns så mycket dumma människor alltså...

 

Inget annat än rent påhitt.

 

Eftersom ingen äger nordpolen, och eftersom det inte finns några lagar eller någon som bestämmer där alls så finns det ingen som kan ge dig tillstånd. Det är bara att åka dit. Sydpolen är uppdelat mellan ett antal olika länder som bedriver forskning där, men jag har jävligt svårt att tro att de kräver tillstånd eller liknande. Det är svinstort, svinkallt och allt som finns där är ett fåtal forskningsstationer. De kan inte egentligen kontrollera vem som kommer dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns så mycket dumma människor alltså...

 

Inget annat än rent påhitt.

 

Eftersom ingen äger nordpolen, och eftersom det inte finns några lagar eller någon som bestämmer där alls så finns det ingen som kan ge dig tillstånd. Det är bara att åka dit. Sydpolen är uppdelat mellan ett antal olika länder som bedriver forskning där, men jag har jävligt svårt att tro att de kräver tillstånd eller liknande. Det är svinstort, svinkallt och allt som finns där är ett fåtal forskningsstationer. De kan inte egentligen kontrollera vem som kommer dit.

 

Fast stora delar av nordpolen är väl kanadensiskt,dansk,norskt och ryskt?

 

Det är antagligen där rymdödlorna bor och då är det ju klart att NWO regeringarna vill hålla det hemligt och bara ge ut små hintar.

 

Ont:Finns det någon sida där man kan läsa om var ingångarna skulle vara placerade? Jag är speciellt intresserad av den norra pga geografin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter sjukt dumt, tycker jag. Någon skulle ju antagligen ha upptäckt det.

 

Haha! Läste en tråd där, de verkade ju stenseriösa på att de trodde att en skulle dö för att han vid någon speciell tidpunkt skulle sova medan han hade en bild på månen framför ansiktet. De sa att han skulle testa på sin katt först. :P Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...