sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Brock såklart! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 (redigerat) Brock, han tränar pokémons både högt och lågt utan att ens öppna ögonen, och det måste ju vara en bedrift. Redigerat 13 September 2011 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 14 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2011 Brock, han tränar pokémons både högt och lågt utan att ens öppna ögonen, och det måste ju vara en bedrift.Nja, jag tror inte att han har sina ögon stengda hela tiden, de kankse e formade så!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Brock, han tränar pokémons både högt och lågt utan att ens öppna ögonen, och det måste ju vara en bedrift.This ^ Jag letade 10 sekunder efter en "gilla"-knapp tills jag till min förtvivlan kom på att det inte finns någon på fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg