frasse95 Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 (redigerat) Jag undrar om nån vet om det kommer att vara en spärr som gör att man inte kan köra spelet som det fanns i bad company 2 om man var t.e.x 15 på sitt xbox live guld kunde man inte spela för det var en 16 års gräns. Redigerat 11 Juli 2011 av frasse95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Tror inte det är åldern på XBLkontot som är problemet. Snarare EA-kontot som jag tror krävs för att spela BFBC2. Jag har ju spelat det nyligen, men jag kommer inte ihåg om spelet går via EA. Om det nu är så i BC2 så är det antagligen så i BF3 också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 18 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 jag vet att åldern på xboxet gäller får att jag kunde inte spela när jag var 15 men tack för ditt svar är det nån som vet mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toasten Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Man kommer att behöva EA konto till alla DICE spel online men det är inte Digital Illusions Creative Entertainment AB (DICE) som väljer det. Det är Electronic Arts som väljer det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg